Ta i bruk ditt nye kort!
Husk de automatiske tjenestene også
Vi minner om å ta i bruk det nye kortet du har fått tilsendt tidligere i høst.
Har du brukt kortet i ulike abonnementstjenester, f.eks Spotify, Netflix, må du endre betalingskort der også. Vi anbefaler forøvrig bruk av kredittkort på internett.
Ditt gamle debetkort vil slutte å fungere torsdag 2. desember.
Ta kontakt med oss hvis du ikke har mottatt nytt kort i høst, eller har andre spørsmål, på sentralbord 35060900, ukedager mellom kl 09 – 15.
Nytt kort fra Sparebanken DIN
Hva skjer med mitt gamle kort?
Det gamle kortet ditt vil virke i ca en måned etter at du har mottatt nytt kort, senest torsdag 2. desember.
Så husk å oppdatere dine kortopplysninger der det trengs. Vi anbefaler kredittkort til kjøp og abonnement på app og internett.
Når kan jeg bruke det nye kortet?
Ditt nye kort er klart til bruk, men du må benytte PIN-kode i betalingsterminal eller minibank første gang.
Kortet du har hatt tidligere vil bli deaktivert ca en måned etter du har mottatt det nye kortet, senest midten av november.
Er det samme PIN-kode?
Jeg har glemt pinkoden til kortet mitt, hvor kan jeg finne den?
Det er nytt design på kortet, hvorfor det?
Hvorfor står ikke kortnummeret på fremsiden av kortet lengre?
Jeg fikk nettopp et nytt kort for ikke lenge siden, hvorfor nytt kort allerede nå?
Må jeg betale noe for nytt kort?
Kan jeg få bilde til legitimasjon på kortet?
Kan jeg bruke bankkortet som legitimasjon?
Hva med kontaktløs betaling?
Må jeg legge inn det nye kortet på Vipps, Netflix, Spotify osv?
Hva er CCV/CVC?
Kan jeg bruke kortet i utlandet?
Hva er regionsperre?
Kan jeg velge eget bilde til forsiden på bankkortet?
Bankkortet mitt virker ikke, hva må jeg gjøre?
Jeg har barn, får de også nytt kort?
Vi oppdaterer våre kort
Som en del av overgangen til LOKALBANK fornyer vi alle våre kort. De nye kortene inneholder de siste kravene og oppdateringer fra VISA. Dette gjør at vi også snart kan tilby nye betalingsløsninger for ditt kort. Følg med!