Vi ser etter deg som:

  • Nettopp er ferdig utdannet eller vil prøve deg innen en annen karriere, eller kanskje jobber du allerede innenfor kundeservice og salg?
  • Er interessert i en variert arbeidshverdag sammen med vårt dyktige team. Kunden skal alltid stå i sentrum, så vår trainee må være løsningsorientert og kunne gi av seg selv.
  • Er initiativrik, ansvarsfull, nysgjerrig, omgjengelig og evner å jobbe selvstendig. 
  • Har utdannelse innenfor økonomi, salg/service eller kontorfag, men personlige egenskaper er vel så viktige som formell utdanning i denne rollen.

Arbeidsoppgaver:
De viktigste oppgavene vil være å yte kundeservice til våre kunder som tar kontakt via telefon, e-post, sosiale medier og personlig oppmøte. Veiledning til kunder innen fagområdet privatøkonomi og våre digitale løsninger. Interne produksjonsoppgaver og støttefunksjon innen fagområdet. Ha et ønske om å gi alle kunder som er i kontakt med oss en god opplevelse og noe mer enn forventet. 

Stillingene er midlertidige, men med gode muligheter for fast ansettelse for de rette. Den ene stillingen har arbeidssted Seljord, og den andre arbeidssted Bø. 

Har du spørsmål om stillingene? Send en e-post til Sveinung eller Terje, se kontaktinformasjon nedenfor.
Søknad på stillingene sendes på e-post til: sveinung@sparebankendin.no senest 15.mai 2020. 

Sparebanken DIN er en selvstendig og stolt lokalbank med forretningsadresse i Bø, og 37 dyktige medarbeidere på bankkontor i Seljord, Bø, Åmot og Skien. Vi tilbyr et bredt spekter av bank-, forsikrings- og investeringsprodukter til privatkunder, bedrifter og institusjoner. Banken sitt markedsområder er Midt- og Vest-Telemark samt Grenland.